بیماری کلیه پلی کیستیک با 43٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با 43٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد

بیماری کلیه پلی کیستیک با 43٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد؟ شما می دانید که تابع کم کلیه توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده. و برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک آسیب کلیوی است باعث کیست بزرگ، بنابراین تا زمانی که شما می توانید کیست کوچک شما می توانید یک فرصت برای بهبود عملکرد پایین کلیه است.

چگونه به کوچک شدن کیست بزرگ بر روی کلیه؟

به طور کلی، پزشکان عمل است که می تواند کمک به حذف کیست توصیه خواهد کرد، اما برای کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک آن متفاوت است از کیست های ساده است، می تواند توسط عمل حذف نمی شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند درد را که PKD و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد. چه چیزی بیشتر، می توان آن را کوچک و مهار رشد کیست، بنابراین برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

با کمک این درمان، بیمار پلی کیستیک بیماری کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود بخشد. برای افراد با 43٪ عملکرد کلیه آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که آنها یک شانس بزرگ برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: